Klaar voor Zuid-Afrika!

19 september 2023 - Schiphol, Nederland

We zijn inmiddels op Schiphol gearriveerd en verblijven vannacht in het Citizen M Hotel. De treinreis verliep spoedig en met 8 minuten vertraging kwamen we aan. Het is de bedoeling dat we morgenochtend al om half acht op het vliegveld zijn. We hebben al wat daar gegeten en gekeken waar we onze koffers konden inleveren. Vanmorgen vroeg had ik al ingecheckt. Bijgaand een kaartje van onze reis door Zuid-Afrika. We starten in Johannesburg, waar we morgen om 21.20u aankomen. Er is geen tijdsverschil met Nederland.

1. Mariëtte:
    19 september 2023
    Ern hele fijne reis. We gaan jullie weer volgen.
  2. Herman:
    19 september 2023
    Mooi, goede stoelen kunnen reserveren?
    CitizenM is een bijzonder hotel, lijkt op een omgebouwd klooster 😉, wel lekker dichtbij de terminal. Hier gaat het prima, prachtig weer, relaxed en een prachtig en mooi hotel. Goede nachtrust 😊
  3. Linda Simons:
    19 september 2023
    Fijne vakantie Hanny en Sjaak! Wij lezen jullie verhalen wel, hoe jullie het hebben. Mooi zo samen genieten.!! Groetjes.
  4. Christina Verhallen:
    Heel fijne reis Hanny en Sjaak.Geniet van deze unieke reis.Groetjes Tineke
  5. Rien Weijers:
    19 september 2023
    Zuid Afrika mooi land met prachtige reservaten. Hoop dat jullie de big 5 gaan zien, ons is de luipaard niet gegund geweest. Goede reis en een fantastisch genot gewenst van ons.
  6. Louis en Dien:
    19 september 2023
    Goedemorgen reis , wij houden jullie verslagen wel .
    Groetjes van Dien en Louis
  7. Vojko Slavica:
    19 september 2023
    Fijne vakantie en veel plezier
    Groetjes
  8. Madeleine:
    19 september 2023
    Een heel fijne vakantie voor jullie. Ik ben erg benieuwd naar jullie reisverhalen.
  9. Frank:
    19 september 2023
    Heel veel plezier daar. Volgende maand horen we graag hoe het geweest is.
    Gr. Ans en Frank
  10. Will:
    20 september 2023
    Geniet beide van een fijne vakantie. Ik geniet mee met de reisverhalen.
  11. Wilma en Ton:
    20 september 2023
    Ook wij wensen jullie een fijne vakantie. Het is een mooie bijzondere reis.
    Kijken uit naar jullie belevenissen daar.
    Groetjes Ton en Wilma
  12. Sander:
    20 september 2023
    Fijne vakantie toegewenst, hopelijk een goede vlucht gehad !!!!, geniet van de fijne vakantie ✈️🌴☀️🤪!!!!
  13. Ans:
    20 september 2023
    Een prachtige, indrukwekkende reis toegewenst. Ik volg graag jullie verhalen. Slaap lekker en morgen geond en vroeg weer op.