Naam:
Foto’s:
1240
Video’s:

Over mij

Hanny en Sjaak wonen sinds 1979 in Venray en zijn in 1988 in hun huidige huis aan de Aronskelk komen wonen. We zijn beiden in de gezondheidszorg werkzaam geweest. Hanny is in 2010 met flexpensioen gegaan en Sjaak is met vervroegd pensioen gegaan per 1 oktober 2012. Beiden hebben eerst gebruik gemaakt van de levensloopregeling van 6 maanden.

Over mijn reis

We zijn eerder in Egypte, Indonesie en Costa Rica geweest met FOX.

Nu willen we van 20 september 2013 tot 11 oktober 2013 Thailand bezoeken.

De reis heet de Gouden Lotus en duurt 22 dagen. Vertrek vanuit Schiphol met 14 reisgenoten.

Op 10 mrt 2016 gaan we de reis maken: Het Gouden Zuiden. In april 2017 bezochten wij Groot-Britannië en een jaar later Ierland.

in april 2019 bezochten wij China. Daarna kwam het Coronavirus en werd een reis naar Zuid-Afrika 2 x geannuleerd. In juni 2022 bezochten we Wales met een rondreis en van 15 t/m 22 december maakten we een cruise naar de Canarische eilanden met als vertrekpunt Tenerife. In 2023 bezochten we Noorwegen en maakten een rondreis met de eigen auto. Van 19 sept. t/m 11 okt. maken we een reis door Zuid-Afrika.

Bezochte landen

Ik heb 30 landen (12%) bezocht:

België, China, Costa Rica, Denemarken, Duitsland, Egypte, Estland, Finland, Frankrijk, Hongarije, Hongkong, Ierland, Indonesië, Italië, Kroatië, Luxemburg, Nederland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Rusland, Slovenië, Spanje, Thailand, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, Zwitserland.