Yangshou-Hongkong

1 mei 2019 - Hongkong, Hongkong

Om 18.30 kwamen we aan het ons hotel in Hongkong. Eenmaal op de kamer bleek dat we maar een half uur per 24u op internet kunnen via de wifi. Het reisverhaal van vandaag komt dus pas vrijdag of zaterdag vanuit Nederland. Morgen vertrekken we uit het hotel om 19.30 u naar het vliegveld. Gedurende de ochtend gaan we nog naar Victoria's Peak. 's Middags hebben we vrij en kunnen ons later in het hotel nog even opfrissen voor de terugvlucht. We kunnen op de kamers terecht van de heren die hier nog langer blijven.

Tot in Nederland!!!!!!

de wifi.

1. Christina Verhallen:
    1 mei 2019
    Sjaak en Hanny, wens jullie een heel goede vlucht terug!
    groetjes,
    Tineke
  2. Thea van Dam:
    1 mei 2019
    Aan alles komt een einde maar wat hebben jullie een voortreffelijke vakantie gehad. Geniet nog van het kleine restje. Gr. Thea
  3. Louis en Dien:
    1 mei 2019
    Zo jammer het loopt langzaam af ,maar aan alles komt n einde . Was toch voortreffelijk zo n fijne vakantie ,gezien de verslagen en foto's . Wij wensen jujullie een goede vlucht terug . En tot weerziens in Venray. Hoe laat hoor ik nog wel . Groeten
  4. Vojko Slavica:
    Groetjes en tot vrijdag
  5. Mariëtte:
    1 mei 2019
    Wat vliegt de tijd als je het naar je zin hebt. Uit de verhalen die we lezen een vakantie om nooit te vergeten. Een hele goede thuisreis en tot in Venray.
    Grietjes Leo en Mariëtte.
  6. Madeleine:
    1 mei 2019
    Goede vlucht terug naar Nederland.
    Jullie hebben een fantastische reis gehad!
  7. Will:
    1 mei 2019
    Met jullie meegeleefd dank zei het reisverhaal en de foto's. Nou nog een goede terugreis. En dan begint het nagenieten voor jullie in het vertrouwde Venray.
  8. Ans:
    1 mei 2019
    Een heel goede terugreis gewenst
  9. Wilma en Ton:
    2 mei 2019
    Ook ik heb genoten van jullie reisverhalen en mooie foto's. Wat een mooie vakantie was dat voor jullie. Om nooit te vergeten. Een goede veilige terug vlucht en dan kan het nagenieten thuis beginnen. Hanny ik ben nu al benieuwd naar het foto boek wat je beslist gaat maken van deze fantastische reis.