We zijn vertrokken.

11 juni 2023 - Kristiansand, Noorwegen

Vanochtend zijn we om 10 u vertrokken uit Venray. Via Venlo en Duisburg hup zo recht naar boven naar Emden gereden, waar we om 13 .45 u aankwamen. Vlak bij het incheckpunt  voor de boot nog even getankt om in Noorwegen effe vooruit te kunnen. Om 14.45 u waren we al aan boord van de Romantika. Een probleem deed zich echter voor toen we de aanwijzigingen van het “parkeerpersoneel” volgden. Vooruit, vooruit nog een beetje en stil stonden we, kon ik alleen de auto aan mijn kant niet uit. Zo dicht stond ik dus aan de kant. Maar ja, de volgende keer trap ik daar niet in. Op het zonnedek een kijkje genomen, maar daar was het erg warm en lawaaierig. Om 17.30 u warm gegeten en vooral genoten van het toetje. Verder op de boot een zoektocht gemaakt naar wat waar was. Inmiddels is het 19.55u en gaan we nog wat lezen. WiFi ontvangst is er alleen maar via betaling, maar kan de reislogger toch via mijn telefoon bewerken. Veel Hollanders op de boot, die 19 knopen vaart. Nou tot morgen maar weer. Op foto’s nog even wachten. Morgen gaan we van Kristiansand naar Stavanger 231 km.

1. Louis en Dien:
    11 juni 2023
    Hoi samen, gelukkig alles goed gegaan .
    Het begin is gemaakt. Nou veel fun .
    Spannend afwachten foto 's.
    Groetjes.
  2. Herman:
    Mooi, een goede start.
    Ja, wij zijn er ook de eerste keer ingetrapt om de auto strak mogelijk langs de buurman ze zetten. Terug hebben we dan dus anders gedaan.

Goede reis naar Stavanger.
  3. Will:
    Lekker samen genieten.
  4. Ans:
    11 juni 2023
    Fijn dat de start goed is verlopen. Mooie reis toegewenst. Groetjes
  5. Vojko Slavica:
    12 juni 2023
    Heel veel plezier en rustig aan
    Gewenst van Vojko en Slavica
  6. Wilma en Ton:
    12 juni 2023
    Het begin is gemaakt nu maar fijn genieten van de reis en het mooie Noorwegen .
    Wij kijken uit naar de foto's zodat, wij de reis opnieuw beleven met onze herinneringen.
    Groetjes Ton en Wilma