Zaterdag 5 oktober

5 oktober 2013 - Venray, Nederland

We zijn weer thuis. Vrijdagmiddag rond 13u waren we weer thuis. Het was een hele reis. Eerst 850 km naar Bangkok vliegen met een hele mooie Boeing Airbus A340-300. Hij had wel anderhalf uur vertraging. In Bangkok moesten we acht uur wachten. Het vliegtuig vertrok ook met vertraging. Het regende pijpenstelen toen het vliegtuig naar de startbaan werd gebracht. Het regende pijpenstelen toen het vliegtuig in Amsterdam om 9.42 u landde. Onderweg had ik nergens last van gehad, behalve dan van de mevrouw die achter mij op het beeldschermpje in de hoofdsteun zat te tikken en dit zo hardhandig deed dat mijn hoofd ervan schudde. Het was een Nederlandse, dus kon ik haar vrij snel duidelijk maken dat het met de handbediening toch beter ging.

Thuis werden we door onze buren hartelijk verwelkomd met verse soep. In de loop van de middag toen de verhalen waren verteld heb ik een afspraak gemaakt bij mijn huisarts. De cardioloog, waarmee ik in Thailand contact had gelegd had aanstaande woensdag al een plekje voor mij.

Terugkijkend op deze reis en de belevenis (we hebben in het vliegtuig alle foto's op de laptop al bekeken) hebben alle reacties op de reislogger hartverwarmend op ons gewerkt. Fox stuurde ons ook al een grote bos bloemen. Bloemen van Fox.

Misschien maken we de reis nog een keertje af, maar dat hangt af van wat er precies met mij aan de hand is. We zien wel. Iedereen bedankt voor de belangstelling en de reacties.

 

 

Van reisblog naar fotoboek
Laat een prachtig fotoboek afdrukken van je verhalen & foto's. Al vanaf € 21,95.
reisdrukker.nl

Foto’s

3 Reacties

  1. Ans:
    5 oktober 2013
    hoi Hanny en Sjaak, fijn dat jullie weer thuis zijn. Jammer dat de medische molen nu ingegaan moet. Hopelijk loopt het herstel goed en kunnen jullie deze situatie goed het hoofd bieden (wat ik natuurlijk wel denk) tot gauw ziens! groetjes, Ans
  2. Tineke:
    5 oktober 2013
    Hoi Hanny en Sjaak,

    Fijn dat jullie weer thuis zijn na zo'n enerverende vakantie (half dus). Maar zoals jullie al aangeven misschien komt er een 2e kans om het af te maken. Maar first of all jouw gezondheid Shaak. Wens je as. woensdag sukses en sterkte bij de cardioloog en hoop dan weer te horen.
    Toch een goed weekend en groetjes,
    Tineke
  3. Marjo:
    7 oktober 2013
    Fijn dat jullie goed zijn thuisgekomen.
    Hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen over jouw gezondheid.
    Heel veel sterkte met alles en groetjes.
    Marjo en de rest van het PSB