21 maart.
21 maart 2016 - Koh Samui, Thailand
Zoals aangekondigd maakten we vandaag een trip over het eiland. De foto's laten zien waar we geweest zijn. Bij vele bezienswaardigheden werden we heel slim eerst door een groot aantal winkeltjes geleid, waar ik een t-shirt kocht zonder mouwen. Natuurlijk met een olifant erop. We bezochten o.a. een waterval, waar een olifant met jong stond.
We dronken daar een cappucino, bij een zeer vriendelijke dame. De Thaise mensen zijn allemaal altijd vriendelijk en blijven altijd lachen. We bezochten ook de hoofdplaats van het eiland: Nathon, waar het behoorlijk druk was met mensen en winkeltjes.
Op dinsdagmiddag vertrekken we vanuit Nathon met de ferry naar het vasteland (Surat Thani) om aldaar de nachttrein te nemen naar Bangkok. Dus morgen geen verslag.
In Bangkok zien we wel verder wat betreft het internet. So far so good for us.
Oh, ja: vannacht is er bij een echtpaar uit de groep, thuis in Nederland, ingebroken. Dit kon er nog wel bij, want helaas had de echtgenote ook nog een voedselvergiftiging opgelopen en moest ze aan de antibiotica terwijl ze op de wc zat.


Een zeer gelovig volk met prachtige tempels, kosten noch moeite gespaard.
Geniet van de mooie dagen nog te gaan.
geniet nog een paar dagen , van deze mooie vakantie .
Gr van ons .