19 juni 2025

19 juni 2025 - Hull Ferry Terminal, Verenigd Koninkrijk

We vertrokken al om 9.15u vanuit Holy Head Farm via dat smalle rottige wegje. Gelukkig kwamen we niemand tegen. We reden via Skipton, een marktstadje, waar we wat kochten voor de lunch en na enkele km verderop hebben we in de berm van een parkeerplaats koffie gemaakt en de rest van het fruit opgegeten samen met de warme broodjes. Via Harrogate reden we richting Hull en vermeden de plaats York, waar we op de heenweg veel drukte ervaarden. Om 15.15u waren we bij de boot en daar moesten we na het inchecken toch nog wachten tot 16.30 u. Gelukkig konden we de deuren van de auto wat openzetten voor een fris briesje, want het was inmiddels 23 gr. Dat was het gisteren trouwens ook. We bleken een cabine te hebben geboekt voor invaliden, ook nog 4 personen, want een andere cabine was bij het boeken niet meer voorradig. Nou… een ruimte die we hebben. We hebben zelfs een koelkastje, een tv en een badkamer met allemaal stangen om aan vast te houden. Heb dit ook uitgeprobeerd tijdens het plassen. De foto’s ervan volgen morgenavond. Om 18 u kunnen we gaan eten en om 2030u vertrekt de Pride of Hull naar Rotterdam. So far so good.

7 Reacties

  1. Sander cuppen:
    19 juni 2025
    Alvast smakelijk eten, goede terugreis naar nl en tot snel!!!!😎👋
  2. Tineke:
    19 juni 2025
    Alvast Hanny en Sjaak voor morgen een welkom thuis en nagenieten. En uiteraard een goede overtocht.Doei 10
  3. Rien Weijers:
    19 juni 2025
    Rustige terug reis
  4. Frank:
    19 juni 2025
    Bijna: welkom thuis en rustige overtocht 😀👍
  5. Bert en Annie:
    19 juni 2025
    Fijne terugreis
  6. Madeleine:
    19 juni 2025
    Goede terugreis en welkom thuis.
  7. Hanno:
    20 juni 2025
    Mooie reis geweest. Een hele goede reis terug.